logo دانلود اپلیکیشن اندروید بهارات مووی
اگر اشتراک خریدید فعال نشد تیکت بزنید . آدرس کانال تلگرامی ما bolymix@
دانلود فیلم هندی 1975 Sholay شعله با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

دانلود فیلم هندی 1975 Sholay شعله با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی (1975)

Sholay

ژانرها:
مدت زمان: 162 دقیقه کشور: رده سنی:

پس از کشته شدن خانواده او توسط یک راهزن بدنام و بی رحم، یک افسر پلیس سابق از خدمات دو قانون شکن برای دستگیری راهزن استفاده می کند.

رضایت کاربران
100% (9 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم هندی 1975 Sholay با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

فیلم شعله – Sholay یک فیلم اکشنماجراجویی هندی زبان به کارگردانی رامش سیپی محصول سال ۱۹۷۵ است که توسط پدرش جی. پی. سیپی و نوشته سلیم جاوید است. این فیلم درباره دو مجرم به نام های ورو (درمندرا)و جای (آمیتاب باچان)است که توسط یک افسر بازنشسته پلیس (سانجیف کومار)استخدام شده اند تا داکوییت گبر سینگ بی رحم (امجد خان)را دستگیر کنند. هما موئینی و جایا بهادری نیز به ترتیب در نقش های ورو و جیان به ایفای نقش می پردازند. این موسیقی توسط آر دی بورمن ساخته شد.

دانلود فیلم هندی شعله با زیرنویس فارسی – فیلم هندی شعله در منطقه صخره ای راماناگارا در ایالت جنوبی کارناتاکا در مدت دو سال و نیم فیلمبرداری شد. پس از آن که هیات مرکزی صدور گواهی نامه فیلم دستور حذف چندین صحنه خشونت آمیز را صادر کرد، شولای به عنوان یک فیلم ۱۹۸ دقیقه ای منتشر شد. در سال ۱۹۹۰، برش اصلی ۲۰۴ دقیقه ای در رسانه های خانگی در دسترس قرار گرفت. زمانی که فیلم برای اولین بار اکران شد، نقده ای منفی و واکنش تجاری ضعیفی دریافت کرد، اما تبلیغات دهان به دهان مناسب به موفقیت آن در گیشه کمک کرد. این نمایش رکورد نمایش های مستمر در بسیاری از تئاترهای سراسر هند را شکست و بیش از پنج سال در تئاتر مینروای بمبئی اجرا شد. این فیلم همچنین یک موفقیت خارجی در اتحاد جماهیر شوروی بود. فیلم هندی شعله در آن زمان پرفروش ترین فیلم هندی بود و تا زمان هام آپک هاین کان پرفروش ترین فیلم هند بود…! (۱۹۹۴). به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد، از برگزیدگان جشنواره فیلم فجر تجلیل به عمل آمد.

دانلود فیلم هندی فیلم Sholay با زیرنویس فارسی – شعله اغلب به عنوان یکی از بزرگ ترین و تاثیرگذارترین فیلم های هندی شناخته می شود. این فیلم در نظرسنجی سال ۲۰۰۲ موسسه فیلم بریتانیا از “۱۰ فیلم برتر هندی” در رتبه اول قرار گرفت. در سال ۲۰۰۵، داوران پنجاهمین دوره جوایز فیلم فیر آن را بهترین فیلم ۵۰ ساله نامیدند. این فیلم یک وسترن داکویت (گاهی اوقات “وسترن کوری” نامیده می شود)است که قراردادهای فیلم های داکویت هندی را با وسترن های اسپاگتی به همراه عناصری از سینمای سامورایی ترکیب می کند. شولای همچنین یک نمونه تعریف شده از فیلم ماسالا است که چندین ژانر را در یک اثر ترکیب می کند. دانلود فیلم هندی شعله با دوبله فارسی – محققان به موضوعات متعددی در این فیلم اشاره کرده اند، از جمله تجلیل از خشونت، انطباق با اخلاق فئودالی، بحث میان نظم اجتماعی و غاصبان بسیج شده، پیوند هم زیستی، و نقش فیلم به عنوان یک تمثیل ملی. فروش ترکیبی موسیقی متن اصلی، توسط آر. دی. برمن و دیالوگ ها (که به صورت جداگانه منتشر شدند)، رکوردهای فروش جدیدی را ثبت کردند. دیالوگ های فیلم و شخصیت های خاص بسیار محبوب شدند و به الگوهای رفتاری فرهنگی متعددی کمک کردند و به بخشی از زبان بومی روزانه هند تبدیل شدند. در ژانویه ۲۰۱۴، شولی دوباره در قالب سه بعدی برای تئاترها منتشر شد.

دانلود فیلم شعله با دوبله فارسی – جائی و ورو تمساح های کوچکی هستند که از زندان آزاد می شوند، جایی که آن ها توسط بازرس سابق تاکور بالدوف سینگ استخدام می شوند تا یک داکوی بدنام به نام گاببار سینگ را که برای ۵۰،۰۰۰ دلار می خواست، دستگیر کنند، زیرا این دو تن تاکور را از سرقت قطار نجات داده بودند که باعث می شود تا تاکور آن ها را برای ماموریت با ۲۰،۰۰۰ جایزه دیگر استخدام کند. این دو به روستای تاکور در رامگاره می روند که گبر در آنجا ساکن است و روستاییان را به وحشت می اندازد.

دانلود فیلم هندی شعله با زیرنویس فارسی – پس از رسیدن به رامگاره، ورو به سمت باسانتی، راننده پرحرف و پرحرف گاری می افتد. جی با رادا، عروس بیوه تاکورا ملاقات می کند و به دنبال او می افتد که بعدا احساسات او را جبران می کند. این دو نفر با همدستی یکدیگر دست به زورگیری می زدند. در طول جشن هولی، گروه گابارد به روستاییانی که جی و ورو را محاصره کرده اند حمله می کنند، اما دوو موفق می شود به آن ها حمله کرده و آن ها را از روستا دور کند. این دو از انفعال تاکور ناراحت هستند (زمانی که جی و ورو محاصره شدند، تاکور اسلحه ای در اختیار داشت، اما به آن ها کمک نکرد)و ماموریت را لغو می کنند. تاکور فاش می کند که چند سال پیش، گبر اعضای خانواده اش (به جز رادها)را کشته و هر دو دست او را قطع کرده بود؛ او با پوشیدن شالی که تنها دلیل استفاده نکردن از اسلحه بود، این قطع عضو را پنهان می کرد.

دانلود فیلم Sholay با زیرنویس فراسی بدون سانسور – جائه و ورو با درک این موضوع سوگند یاد می کنند که گبر را زنده دستگیر خواهند کرد. گبر پس از آگاهی از دلاوری های دوخواهر، احمد پسر امام جمعه محلی را می کشد و روستاییان را مجبور می کند که جی و ورو را تسلیم او کنند. روستاییان از این کار امتناع می کنند و در عوض دوو را وادار می کنند که چند نفر از همنوعان گبری را بکشد. گبر با تسخیر ورو و باسانتی توسط سربازانش تلافی می کند. جی می رسد و به مخفیگاه حمله می کند، جایی که این سه نفر می توانند با خنجرهایی در تعقیب از مخفیگاه گبرها فرار کنند. جی و ورو که از پشت یک صخره شلیک می کنند، تقریبا مهماتشان تمام می شود. ورو که نمی داند جی در این درگیری مسلحانه زخمی شده است، مجبور می شود برای مهمات بیشتر آنجا را ترک کند و همچنین باسانتی را در مکانی امن رها کند.

دانلود فیلم Sholay با زیرنویس فارسی – جی خود را با استفاده از آخرین گلوله اش برای مشتعل کردن دینامیت بر روی پلی از فاصله نزدیک قربانی می کند و مردان گبری را می کشد. ورو برمی گردد و جی می میرد و رادها و ورو را ویران می کند. ورو که خشمگین شده است به قلعه گبر حمله می کند و بقیه افرادش را می کشد و در آنجا گبر را می گیرد و نزدیک بود او را تا حد مرگ کتک بزند. تاکور ظاهر می شود و ورو را به یاد سوگند تحویل زنده گبر می اندازد. تاکور از کفش های میخ دار خود برای آسیب شدید به گبر و دست هایش استفاده می کند. پلیس می رسد و جبار را به جرم جنایاتش دستگیر می کند. پس از مراسم خاکسپاری جین، ورو رامگاره را ترک می کند و باسانتی را می بیند که در قطار منتظر او است.

هم اکنون میتوانید فیلم هندی شعله – Sholay با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی از وبسایت بهارات مووی دانلود و تماشا نمایید

  • جوایز: 5 برنده و 4 نامزدی
  • زبان: هندی
  • نویسنده: Javed Akhtar, Salim Khan

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC استفاده نمایید.

فیلم های داخل سایت شما سانسور شده است یا بدون سانسور؟

فیلم ها بدون سانسور هستند.اگر فیلمی سانسور بشود در باکس دانلود آن نوشته میشود.

آیا دانلود از وبسایت شما نیم بها است یا تمام بها؟

فیلم هایی که در سایت ما قرار دارند تمام نیم بها هستند فقط لازمه هنگام دانلود فیلترشکن شما خاموش باشد

وبسایت بالی مووی برای شما بود؟

بله وبسایت بالی مووی برای ما بود و زیرنویس هایی که تگ بالی مووی دارند برای ما هستند . ما مجبور شدیم به علت فیلتر شدن سایت تغییر کاربری بدیم و از این پس با نام بهارات مووی با شما هستیم

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

بهارات چه معنی میدهد؟ برای چه اسم سایت شما بهارات مووی است؟

بهارات اسم اصلی کشور هند است و در قانون اساسی کشور هند نام بهارات ذکر شده است

برای استفاده از پخش انلاین فیلم ها از اپلیکیشن بهارات مووی استفاده کنید

داستان فیلم

پس از کشته شدن خانواده او توسط یک راهزن بدنام و بی رحم، یک افسر پلیس سابق از خدمات دو قانون شکن برای دستگیری راهزن استفاده می کند.