logo دانلود اپلیکیشن اندروید بهارات مووی
اگر اشتراک خریدید فعال نشد تیکت بزنید . آدرس کانال تلگرامی ما bolymix@
93% (28 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم هندی 1994 Hum Aapke Hain Koun با زیرنویس فارسی

Hum Aapke Hain Koun یک فیلم هندی و موزیکال درام است که در سال 1994 منتشر شد به نویسندگی و کارگردانی سوراج برجاتیا و تهیه‌کنندگی راجشری. در این فیلم مادوری دیکشیت و سلمان خان بازی می‌کنند و سنت‌های عروسی هندی را با داستان یک زوج متاهل و رابطه بین خانواده‌هایشان جشن می‌گیرد. داستانی در مورد فدا کردن عشق برای خانواده. طرح اصلی بر اساس فیلم قبلی استودیو نادیا که پاار (1982) است، که بر اساس رمان هندی کشاو پراساد میشرا، کوهبار کی شارت بود. این فیلم دارای موسیقی از راملاکشمن است که همچنین یک موسیقی متن 14 آهنگی را ساخته است، تعداد غیرمعمول زیادی آهنگ برای آن دوره هوم آپکه هاین کون..! در 5 آگوست 1994 اکران شد و با فروش بین 2 میلیارد روپیه  تا 2.5 میلیارد روپیه در سراسر جهان، پرفروش‌ترین فیلم سال شد همچنین در زمان اکران خود به پرفروش‌ترین فیلم هندی تبدیل شد. با روش‌های جدید توزیع و چرخش به سمت داستان‌های خشن کمتر، به تغییر در صنعت فیلم هند کمک کرد. این اولین فیلمی بود که بیش از 1 میلیارد روپیه در هند فروش داشت، و با توجه به تورم، پرفروش‌ترین فیلم هندی دهه 1990 و همچنین یکی از پردرآمدترین فیلم‌های بالیوود تا کنون است. باکس آفیس هند آن را به‌عنوان «بزرگ‌ترین بلاک‌باستر دوران مدرن» توصیف کرد. این فیلم پس از اکران با تحسین گسترده منتقدان همراه شد و به دلیل کارگردانی، داستان، فیلمنامه، دیالوگ‌ها، موسیقی متن، طراحی تولید، لباس‌ها و اجراهای آن تحسین شد. بازیگران، با ستایش عمده از عملکرد دیکشیت. در چهل و دومین دوره جوایز ملی فیلم، هوم آپکه هاین کون..! برنده دو جایزه، از جمله بهترین فیلم محبوب ارائه دهنده سرگرمی مفید. در چهلمین جوایز فیلم فیر، این فیلم ۱۳ نامزدی پیشرو دریافت کرد، از جمله بهترین بازیگر مرد (سلمان خان)، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (هم برای کر و هم بهل) و بهترین بازیگر نقش مکمل زن (هم برای لاگو و هم شاهانه)، و برنده ۵ جایزه، از جمله بهترین بازیگر شد. فیلم، بهترین کارگردان (بارجاتیا)، بهترین بازیگر زن (دیکشیت) و جایزه ویژه (لاتا منگشکار برای «Didi Tera Devar Deewana»). همچنین جوایز مهمی را در جوایز اسکرین که به تازگی معرفی شده بود، دریافت کرد، جایی که برنده 6 جایزه شد. هوم آپکه هاین کون..! به عنوان یکی از تأثیرگذارترین فیلم‌ها در صنعت فیلم هند و همچنین در فرهنگ پاپ محسوب می‌شود. این اثر ماندگاری بر جشن های عروسی در هند گذاشت که اغلب شامل آهنگ ها و بازی های فیلم می شود. این به عنوان یک لحظه تعیین کننده در تاریخ باکس آفیس سینمای هند و آغاز یک انقلاب در سیستم پخش فیلم هندی شناخته می شود.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC استفاده نمایید.

فیلم های داخل سایت شما سانسور شده است یا بدون سانسور؟

فیلم ها بدون سانسور هستند.اگر فیلمی سانسور بشود در باکس دانلود آن نوشته میشود.

آیا دانلود از وبسایت شما نیم بها است یا تمام بها؟

فیلم هایی که در سایت ما قرار دارند تمام نیم بها هستند فقط لازمه هنگام دانلود فیلترشکن شما خاموش باشد

وبسایت بالی مووی برای شما بود؟

بله وبسایت بالی مووی برای ما بود و زیرنویس هایی که تگ بالی مووی دارند برای ما هستند . ما مجبور شدیم به علت فیلتر شدن سایت تغییر کاربری بدیم و از این پس با نام بهارات مووی با شما هستیم

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

بهارات چه معنی میدهد؟ برای چه اسم سایت شما بهارات مووی است؟

بهارات اسم اصلی کشور هند است و در قانون اساسی کشور هند نام بهارات ذکر شده است

برای استفاده از پخش انلاین فیلم ها از اپلیکیشن بهارات مووی استفاده کنید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم هندی 1994 Hum Aapke Hain Koun با زیرنویس فارسی

نظرات

  1. Tauriel
    Tauriel

    چقدر قشنگ بود این فیلم😭

  2. zar00
    zar00

    سلام ببخشید این فیلم رو من با کیفیت 720 دانلود کردم 185 دقیقه ست ولی کیفیت 1080 این فیلم 3 ساعت و 25 دقیقه هست.. میشه لطفا بررسی کنید؟

  3. h. l. p
    h. l. p

    سلام،وقت به خیر؛
    چه طور میشه پخش آنلاین فیلم رو با زیرنویس فارسی دید؟

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟