logo دانلود اپلیکیشن اندروید بهارات مووی
اگر اشتراک خریدید فعال نشد تیکت بزنید . آدرس کانال تلگرامی ما bolymix@
75% (4 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم هندی 1996 Raja Hindustani راجا هندوستانی با زیرنویس فارسی

Raja Hindustani – راجا هندوستانی یک فیلم درام کمدی هندی به کارگردانی دارمش دارشان محصول ۱۹۹۶ است. این فیلم داستان یک راننده تاکسی از یک شهر کوچک را روایت می کند که عاشق یک زن جوان ثروتمند می شود.عامر خان و کاریشما کاپور نقش های اصلی را بازی می کنند. طرح فیلم که در ۱۵ نوامبر ۱۹۹۶ منتشر شد، از فیلم جاب پول خیل در سال ۱۹۶۵ با بازی شاشی کاپور و ناندا الهام گرفته شده بود.موسیقی فیلم توسط ندیم شروان با اشعاری از سمیر ساخته شده است. در ادامه پنج جایزه فیلم فیر، شامل جوایز بهترین فیلم، بهترین بازیگران، بهترین موسیقی و هفت جایزه فیلمنامه را به دست آورد.

دانلود فیلم هندی راجا هندوستانی – راجا هندوستانی سومین فیلم هندی موفق تجاری دهه ۱۹۹۰ از نظر فروش خالص بود. این فیلم که با بودجه ۵.۷۵ کرور ساخته شده بود، به فروش ۷۶.۳۴ کرور در سراسر جهان دست یافت،به پرفروش ترین فیلم سال، و چهارمین فیلم پرفروش دهه ۱۹۹۰ در هند پس از هام آپوکه هاین کان تبدیل شد…! ، دیاله دولانیه لو جیانژ و کوچ کوچ هوتا هی. موسیقی فیلم محبوب شد و در سراسر هند موفق بود و ندیم شروان چهارمین جایزه فیلمفارسی خود را برای این فیلم دریافت کرد.کاریشما کاپور به خاطر ظاهر و عملکردش به عنوان آرتی مورد تحسین قرار گرفت: زنی ثروتمند، زیبا، حساس و جوان پر از رویاها و آرزوها. این بزرگ ترین موفقیت تجاری کاپور تا به امروز است و یکی از بهترین اجراهای او محسوب می شود؛ این نقطه عطف بزرگی در حرفه او بود.او جایزه بهترین بازیگر زن فیلم را برای نقش خود به دست آورد. شیمی بین زوج اصلی عامر خان و کاریسما کاپور مورد تحسین قرار گرفت و صحنه بوسه بسیار پرحرفی وجود داشت. این فیلم در سال ۲۰۰۲ با بازی اوپندرا و ساکشی شیوانند در نقش های اصلی و در سال ۲۰۰۵ در اودیا به عنوان پریا مو پریا بازسازی شد و بعدها در تلوگو به عنوان پرما باندهام لقب گرفت.

دانلود فیلم هندی Raja Hindustani با زیرنویس فارسی – آرتی سگال دختر جوان و زیبایی است. مادرخوانده شیطانی او شلینی می خواهد ثروت پدرش را به دست آورد. آرتی برای تعطیلات به پالانشت می آید تا خاطرات مادر مرحومش را کشف کند و خدمات راننده موجود، راجا هندستانی را استخدام می کند. در نهایت، آن ها پس از یک بوسه عشقی اتفاقی به هم پیوند می خورند و عاشق می شوند. بکشرت می رسد تا آرتی را به بمبئی برگرداند و راجا را به عنوان دامادش رد می کند، اما آن ها از او سرپیچی می کنند و ازدواج می کنند. او بعدها عشق آن ها را می پذیرد و آن ها را به بمبئی می آورد.

دانلود فیلم هندی راجا هندوستانی با زیرنویس فارسی – برای به دست آوردن کنترل کامل دارایی های باکتی، شلینی تله ای را تنظیم می کند که باعث می شود راجا و آرتی از هم جدا شوند. آرتی به محض اطلاع از بارداری خود تصمیم می گیرد به راجا اطلاع دهد و با او متحد شود. دکتر به او توصیه می کند که سفر نکند. از شلینی خواسته می شود تا به پالانشت برود تا راجا را برای بازگشت به بمبئی مطلع و متقاعد کند. با این حال، او را گمراه می کند که آرتی می خواهد او را طلاق دهد، و سپس آرتی که راجا اکنون از او متنفر است. بنابراین دچار سوتفاهم می شوند و از هم جدا می شوند.

هم اکنون میتوانید فیلم هندی راجا هندوستانی – Raja Hindustani با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور از وبسایت بهارات مووی دانلود و تماشا نمایید

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC استفاده نمایید.

فیلم های داخل سایت شما سانسور شده است یا بدون سانسور؟

فیلم ها بدون سانسور هستند.اگر فیلمی سانسور بشود در باکس دانلود آن نوشته میشود.

آیا دانلود از وبسایت شما نیم بها است یا تمام بها؟

فیلم هایی که در سایت ما قرار دارند تمام نیم بها هستند فقط لازمه هنگام دانلود فیلترشکن شما خاموش باشد

وبسایت بالی مووی برای شما بود؟

بله وبسایت بالی مووی برای ما بود و زیرنویس هایی که تگ بالی مووی دارند برای ما هستند . ما مجبور شدیم به علت فیلتر شدن سایت تغییر کاربری بدیم و از این پس با نام بهارات مووی با شما هستیم

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

بهارات چه معنی میدهد؟ برای چه اسم سایت شما بهارات مووی است؟

بهارات اسم اصلی کشور هند است و در قانون اساسی کشور هند نام بهارات ذکر شده است

برای استفاده از پخش انلاین فیلم ها از اپلیکیشن بهارات مووی استفاده کنید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم هندی 1996 Raja Hindustani راجا هندوستانی با زیرنویس فارسی

نظرات

  1. Mortza1234mm
    Mortza1234mm

    سلام تازه اشتراک خریدم اما فیلم وقتی باز میشه صفحه سیاه تصویری وجود نداره وفقط صدا میاد

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟