logo دانلود اپلیکیشن اندروید بهارات مووی
اگر اشتراک خریدید فعال نشد تیکت بزنید . آدرس کانال تلگرامی ما bolymix@
78% (18 رای)
45

توضیحات فیلم

دانلود فیلم هندی 2016 Rustom رستم با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

Rustom یک فیلم جنایی هندی زبان محصول سال ۲۰۱۶ به کارگردانی تینو سورش دسای و نویسندگی ویپول کی راول است. این فیلم به طور مشترک توسط کیپ فیلمز، زی استودیوز، کریج اینترتینمنت، پلن سی استودیوز تولید می شود. در این فیلم “آکشی کومار” در نقش رستم پوری – یک افسر نیروی دریایی، “ایلیانا دی کروز“، “ارجان باجوا” و “آشا گوپتا” در نقش های اصلی بازی می کنند. این فیلم براساس فیلم نامه ای از کی. م. ناناواتی در برابر پرونده دادگاه ماهاراشترا، و روایتگر داستان یک افسر نیروی دریایی به نام رستم است که رابطه ای شاد با همسرش سینتیا دارد. به زودی، او متوجه رابطه او با ویکرام، دوست نزدیکش می شود و متهم به قتل او می شود.

رستم که با بودجه ۵۰ کرور (۶.۳ میلیون دلار)ساخته شده است، فیلمبرداری اصلی خود را از فوریه ۲۰۱۶ آغاز کرد و در ۱۲ اوت ۲۰۱۶ در هند اکران شد. رستم به طور کلی نقده ای مثبتی از سوی منتقدان برای اجرا و نویسندگی فیلم دریافت کرد. این فیلم با فروش بیش از ۲۱۰ کرور (۲۶ میلیون دلار)در سراسر جهان در گیشه، چهارمین فیلم پرفروش هندی در سال ۲۰۱۶ و پنجمین فیلم پرفروش هندی در سال ۲۰۱۶ شد. در شصت و چهارمین دوره جوایز ملی فیلم، کومار جایزه ملی بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در این فیلم دریافت کرد.

دانلود فیلم رستم با زیرنویس فارسی –  افسر رستم پور در سال ۱۹۵۹، ۱۲ سال پس از استقلال از دولت استعماری بریتانیا، با سینتیا پوری ازدواج کرد. ازدواج آن ها زمانی اتفاق می افتد که او متوجه می شود با دوستش ویکرام ماکیجا رابطه دارد. رستم پس از بازگشت از استقرار کشتی، نامه های عاشقانه ویکرام را در گنجه سینتیا کشف می کند. رستم در حالی که سعی می کند او را پیدا کند، آن ها را با هم می بیند. او به خانه برمی گردد و منتظر می ماند تا سینتیا برگردد و سپس با نامه های عاشقانه با او روبرو می شود، اما قبل از اینکه سینتیا بتواند توضیح دهد، از آنجا دور می شود. رستم سپس یک تپانچه از زره پوش نیروی دریایی می گیرد و با وزیر دفاع ک. جی. بخشی در مقر دفاعی، دهلی نو. بعد از آن، او به دنبال ویکرام، ابتدا در دفتر کارش و سپس در خانه اش می گردد. پس از ورود رستم به اتاق ویکرام، خدمتکار صدای شلیک سه گلوله را می شنود و به اتاق می شتابد تا ببیند ویکرام با سه گلوله به سینه اش کشته شده و رستم با تپانچه در دست از اتاق دور می شود. رستم بلافاصله تسلیم پلیس می شود و بازرس ارشد وینسنت لوبو تحقیقات را آغاز می کند.

دانلود فیلم هندی رستم با زیرنویس فارسی – پریتی مهیجا خواهر ویکرام با دادستان عمومی، لقمان خانگانی ملاقات می کند تا رستم سخت ترین مجازات ممکن را بگیرد. رستم از کمک کسی سر باز می زند و تصمیم می گیرد خودش با این پرونده مبارزه کند و بازداشت پلیس را ترجیح می دهد. دریاسالار پراشانت کامات، افسر ارشد نیروی دریایی رستم، دو جن را به خانه اش می فرستد تا به دنبال مجموعه ای از اسناد بگردند، اما آن ها چیزی پیدا نمی کنند. سینتیا که نگران شده است به زندان می افتد تا به رستم اطلاع دهد که سرانجام با داستان سینتیا آشنا می شود و به آن گوش می دهد که وقتی رستم ماه ها به لندن می رود چگونه تنها و ناراحت است. ویکرام با همدستی پریتی از تنهایی سینتیا استفاده کرد و او به دنبال او افتاد. با این حال، در روز قتل ویکرام، سینتیا به خاطر ازدواجش با او قطع رابطه کرده بود. بعد از اینکه ویکرام با او درگیر شد و زخمی شد و از خانه ویکرام خارج شد، به او سیلی زدند.

دانلود فیلم هندی Rustom با زیرنویس فارسی – سینتیا به دستور رستم، کمث را در ازای اسناد حیاتی مورد نیازش به مبلغ ۵ کرور اخاذی می کند. در جلسه دادگاه، رستم به طور غیر منتظره ای در مقابل قاضی پاتل که منجر به محاکمه ۹ نفره هیات منصفه می شود، بی گناه می شود. در اوج محاکمه، رستم از سوی هیات منصفه مجرم شناخته نمی شود زیرا در دفاع از خود به ویکرام شلیک کرده است. در همین حال، مشخص می شود که لوبو در دهلی بوده و باکشی ملاقات کرده تا ضبط تماس چمدانی که رستم برقرار کرده بود را به دست آورد. وقتی به بمبئی برمی گردیم، صدای صندوق عقب پخش می شود و تقریبا همه را متقاعد می کند که رستم مقصر است و جلسات دادگاه به پایان می رسد تا هیات منصفه در مورد نظر آن ها تصمیم بگیرد.

فیلم سینمایی رستم با زیرنویس فارسی – در آستانه روز نیروی دریایی، رستم حقیقت را به لوبو می گوید. او در سال ۱۹۵۸ به مدت چند ماه در لندن مستقر شد تا یک ناو هواپیمابر را که نیروی دریایی می خواهد خریداری کند، بازرسی کند، اما در بازرسی های انجام شده توسط رستم مشخص شد که بدنه ناو فرسوده شده و باید قبل از انتقال ناو به هند تعمیر و اصلاح شود. ویکرام برای خرید این ناو هواپیمابر توسط هند لابی می کرد و او به همراه کامات تلاش کرد به او رشوه دهد تا او را متقاعد کند که این ناو قابل خریداست. هنگامی که رستم تلاش کرد تا باکشی را در لندن مطلع کند، باکشی نیز تلاش کرد تا به او رشوه دهد و حامل را به هند برساند. ویکرام سعی کرد او را متقاعد کند و رستم با نفرت سیلی به او زد. ویکرام که تصور می کرد او قدرت یونیفرم خود را نشان داده است، با سینتیا قرار گذاشت تا قدرت پول خود را به رستم نشان دهد و از او انتقام بگیرد، اما هرگز او را واقعی دوست نداشت. رستم که از انتقام ویکرام خشمگین شده بود، یک تپانچه از زره پوش نیروی دریایی برداشت و سپس باباشی تماس گرفت و به او گفت که نمی خواهد ویکرام را نجات دهد و مدارکی در دست دارد که نشان دهنده بی لیاقتی این ناو برای نیروی دریایی است. رستم سپس به خانه ویکرام رفت و او را به ضرب گلوله کشت. سپس بخشی کمث را فرستاد تا مدارکی را که رستم گفته بود، به دست آورد و در لوبو که خواستار ضبط تماس صندوق بود، نیمی از ضبط را به او داد تا فساد خود را پنهان کند. رستم در این باره می گوید که چیزی درباره ناو هواپیمابر فاش نکرده است تا نیروی دریایی مجبور به آلوده شدن به یک تصویر فاسد نشود. سپس رستم فاش می کند که در واقع هیچ سندی در رابطه با اثبات آسیب دیدن ناو نداشته است.

روز بعد، رستم توسط قاضی و هیات منصفه مجرم شناخته نمی شود. رستم و سینتیا از دربار بیرون می روند و سرشان را بالا می گیرند. فیلم با زوج رستم و سینتیا در تعطیلات به پایان می رسد که پس از دریافت تمام پول کمیسیون باکشی که رستم از باکشی (که در سطح بالا درگیر این معامله بود)برای بریدن نیمه نوار دریافت کرد. رستم نتیجه این خرید را پس از خواندن روزنامه محلی در مورد حاملی که با وضعی وخیم به هند آمده بود، همان طور که خودش خواسته بود، دریافت.

هم اکنون میتوانید فیلم هندی رستم با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی بدون سانسور از وبسایت بهارات مووی دانلود نمایید

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC استفاده نمایید.

فیلم های داخل سایت شما سانسور شده است یا بدون سانسور؟

فیلم ها بدون سانسور هستند.اگر فیلمی سانسور بشود در باکس دانلود آن نوشته میشود.

آیا دانلود از وبسایت شما نیم بها است یا تمام بها؟

فیلم هایی که در سایت ما قرار دارند تمام نیم بها هستند فقط لازمه هنگام دانلود فیلترشکن شما خاموش باشد

وبسایت بالی مووی برای شما بود؟

بله وبسایت بالی مووی برای ما بود و زیرنویس هایی که تگ بالی مووی دارند برای ما هستند . ما مجبور شدیم به علت فیلتر شدن سایت تغییر کاربری بدیم و از این پس با نام بهارات مووی با شما هستیم

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

بهارات چه معنی میدهد؟ برای چه اسم سایت شما بهارات مووی است؟

بهارات اسم اصلی کشور هند است و در قانون اساسی کشور هند نام بهارات ذکر شده است

برای استفاده از پخش انلاین فیلم ها از اپلیکیشن بهارات مووی استفاده کنید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم هندی 2016 Rustom رستم با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

نظرات

  1. احسان
    احسان

    سلام زیرنویس چسبیده هست یا جدا؟

  2. شاهین
    شاهین

    فوق العادس هرچی بگم کم گفتم

  3. تقی
    تقی

    جز بهترین فیلم های آکشی کوماره حتما ببینید

  4. Jalal
    Jalal

    اگه ندیدید نصف عمرتون به باد رفته
    خیلی خفنه این فیلم

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟