logo دانلود اپلیکیشن اندروید بهارات مووی
اگر اشتراک خریدید فعال نشد تیکت بزنید . آدرس کانال تلگرامی ما bolymix@
86% (189 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم هندی 2023 Dunki دانکی با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

فیلم هندی دانکی – dunki یک فیلم درام به زبان هندی در سال ۲۰۲۳ براساس “پرواز الاغ” است که یک تکنیک مهاجرت غیرقانونی است. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی راجکومار هیرانی از روی فیلمنامه ای که به همراه آبهاجات جاشی و کانیکا دیلون نوشته بود، ساخته شد. در این فیلم شاهرخ خان، تاپسی پانو، ویکی کوشال (با ظاهری خاص)و بومان ایرانی بازی می کنند.

فیلم هندی دانکی در آوریل ۲۰۲۲ به همراه عنوان رسمی اعلام شد. عکاسی اصلی از همان ماه در بمبئی، جبالپور، کشمیر، بوداپست، لندن، جده، نئوم آغاز شد و در آوریل ۲۰۲۳ به پایان رسید. موسیقی متن توسط پریستام ساخته شد، در حالی که آمان پنت آهنگ پس زمینه را ساخت. سی. ک.” مرادخانی “،” مانوش فروتن “و” آمیت روی ” مدیریت فیلمبرداری این فیلم را بر عهده داشتند.

دانلود فیلم هندی دانکی با زیرنویس فارسی – دانکی در ۲۱ دسامبر ۲۰۲۳ به صورت جهانی اکران شد. این فیلم نقده ای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد. با این وجود، فیلم به یک موفقیت تجاری بزرگ تبدیل شد و بیش از ۴۱۷.۰۹ کرور (۵۲ میلیون دلار)در سراسر جهان در برابر بودجه تولید و بازاریابی ۱۲۰ کرور (۱۵ میلیون دلار)فروش کرد. این فیلم به عنوان ششمین فیلم پرفروش هندی در سال ۲۰۲۳، نهمین فیلم پرفروش هندی در سال ۲۰۲۳ و بیست و نهمین فیلم پرفروش هندی در تمام دوران ها شناخته شد.

وقتی سخن از کارگردان راجکومار هیرانی میاید نمیشود از شاهکارهایی که او خلق کرده نام نبرد به همین دلیل به بررسی چند اثر او خواهیم پرداخت

  1. فیلم هندی سه احمق
  2. فیلم هندی پی کی
  3. فیلم هندی سانجو

این سه اثر بهترین آثار هیرانی هستند البته ناگفته نماند دو اثر اولیه او یعنی مونا بهای نیز از آثار خاص او هستند و بسیار قدرتمند ساخته شده است.بعضی از منتقدان گفته اند فیلم هندی دانکی ضعیف ترین اثر اوست.

فیلم هندی دانکی – Dunki یک سکانس آن توهین به ایرانی ها است در این سکانس مرزبان ایرانی را متجاوزگر نشان میدهد که از راجکومار هیرانی و شاهرخ خان بعید بود

دانلود فیلم هندی Dunki با زیرنویس فارسی هشدار اسپویل (توضیح داستان فیلم)

Dunki در سال ۲۰۲۰، یک مانو رندهاوای مسن (تاپسی پانو)از بیمارستانی در لندن فرار می کند و با یک وکیل مهاجرتی به نام پورو پاتل (دیون بهوجانی)ملاقات می کند. او از او درخواست کمک می کند تا او را با معشوق سابقش هاردیال “هاردی” سینگ دیلون (شاهرخ خان)مرتبط کند. در للو، پنجاب، هاردی پیر پس از ۲۵ سال از دریافت تماس مانویان به وجد می آید. او از او می خواهد که او را در دبی ملاقات کند تا بتواند او را از طریق مسیر دانکی به هند بازگرداند زیرا قادر به گرفتن ویزای هند نیست.

دانلود فیلم هندی دانکی – در سال ۱۹۹۵، مانو و دوستانش بوگو (ویکرام کوچار)و بالی، در لتو زندگی می کنند و مشتاق مهاجرت به لندن برای زندگی بهتر هستند. آن ها که فقیر و بی سواد هستند، علی رغم امتحان کردن روش های مختلف، قادر به تهیه ویزا نیستند. یک روز هاردی، افسر سابق ارتش، به روستای آن ها می رسد. ماهیندر برادر مانویان جان خود را در جنگ نجات داده بود و او برای بازگرداندن وسایل شخصی خود بازگشته بود، اما متوجه می شود که ماهیندر در یک تصادف کشته شده است و مانو و خانواده اش را در وضعیت مالی بدی قرار داده است. هاردی قول می دهد که به مانو در رسیدن به لندن به عنوان بازگشتی برای مهربانی برادرانش کمک کند. به آن ها گفته می شود که با قبولی در آزمون IELTS، گرفتن ویزای دانشجویی بریتانیا آسان تر است و بنابراین در کلاس مربیگری IELTS با تدریس گیتو گولاتی (بومان ایرانی)ثبت نام می کنند و در آنجا با سوخی (ویکی کوشال)آشنا می شوند. سوچی می خواهد به لندن مهاجرت کند تا دوست دختر سابقش را که با یک مرد NRI ازدواج کرده و او را به صورت فیزیکی آزار می دهد، نجات دهد. بالی در نهایت امتحانات را پاک می کند و بقیه شکست می خورند.

فیلم هندی دانکی با دوبله فارسی – زمانی که بالی در لندن بود، عکس هایی از خودش را جلوی یک خانه بزرگ و یک ماشین می فرستاد و باعث می شد دوستان و خانواده اش در هند باور کنند که او آن را در بریتانیا بزرگ کرده است. او همچنین به سوخی می گوید که دوست دختر سابقش پس از اطلاع از شکست سوخی در IELTS خودکشی کرده است و به همین دلیل سوخی خود را به او می سپارد.هاردی که ناراحت شده است، قول می دهد که مانو و بوگو را از طریق مسیر “دانکی” باخود به لندن ببرد. پس از یک سفر خائنانه از طریق پاکستان، افغانستان، ایران و ترکیه که در طی آن سه تن از مسافران آن ها کشته می شوند و هاردی مانو را از تجاوز جنسی نجات می دهد. در نهایت آن ها به لندن می رسند و بالی را که به عنوان یک مجسمه زنده کار می کند، ملاقات می کنند. بالی آن ها را باخود به محلی که در آن زندگی می کند می برد و در آنجا متوجه می شود عکس هایی که فرستاده دروغ بوده اند و او در واقع در بریتانیا زندگی می کند و خانه ای کوچک و مخروبه را با تعدادی از مهاجران غیرقانونی دیگر که در تخت خواب های بان کی مون خوابیده اند در میان می گذارد و مدام از کشف شدن توسط پلیس و مقامات مهاجرتی می ترسد.

دانلود فیلم هندی دانکی با زیرنویس فارسی بدون سانسور – آن ها با یک وکیل به نام پورو پاتل آشنا می شوند که به مانو توصیه می کند به عنوان راهی آسان برای گرفتن شهروندی بریتانیا وارد یک ازدواج ساختگی شود. مانو قبول می کند و با یک معتاد ازدواج می کند. هاردی در حالی که در کلیسا است، از تلاش معتادان به مواد مخدر برای بوسیدن مانو خشمگین می شود و به همین دلیل درگیر جنگی می شود که هر دو دستگیر می شوند. پورو در دادگاه به آن ها توصیه می کند که با ادعای اینکه جانشان در هند در معرض تهدید است، به دنبال حق پناهندگی برای ماندن در این کشور باشند. هاردی به عنوان یک افسر سابق ارتش از خیانت به کشورش خودداری می کند، اما بقیه به عنوان وسیله ای برای پناهندگی و اقامت در انگلستان موافقت می کنند. هاردی به زودی به هند تبعید می شود و بقیه شهروندان بریتانیا می شوند و در ابتدا به عنوان مجسمه های زنده کار می کنند.

دانلود فیلم هندی دانکی با زیرنویس فارسی – در زمان حال، مانو به هاردی می گوید که می خواهد به خانه برگردد چون از تومور مغزی در حال مرگ است. آن ها سعی می کنند از طریق کانتینرهای باری به هند بروند. آن ها در نهایت مقامات مهاجرتی را فریب می دهند تا باور کنند که آن ها شهروندان هندی هستند که به صورت غیرقانونی به لندن سفر می کنند و بنابراین به هند تبعید می شوند. وقتی آن ها به لالو می رسند، مانو از اینکه می فهمد هاردی هرگز به خاطر عشق به او ازدواج نکرده، شوکه می شود. مدت کوتاهی پس از اینکه هاردی به او پیشنهاد ازدواج می دهد، مانو براثر بیماری اش می میرد. هاردی که دل شکسته است، حلقه نامزدی را در دستانش می گذارد و او را در آغوش می گیرد و آتش بازی شب دیوالی را تماشا می کند. فیلم با این جمله به پایان می رسد که حدود ۱۴۰ سال پیش هیچ ویزا برای سفر به کشورهای دیگر صادر نشد.

بررسی ساخت فیلم هندی دانکی 

دانلود فیلم Dunki  با زیرنویس فارسی – در اواخر سال ۲۰۲۰، گزارش شد که راجکومار هیرانی برای ساخت فیلم بعدی خود با شاهرخ خان هم کاری خواهد کرد.هیرانی در سال ۲۰۲۰ این داستان را برای خان روایت کرد. این فیلم اولین هم کاری خانلری با هیرانی است. خان فاش کرد که هیرانی به او پیشنهاد بازی در فیلم های مونا بهای (۲۰۰۳)و ۳ احمق (۲۰۰۹)را داده بود که او آن را رد کرد. تا اوت ۲۰۲۱، فیلمنامه کامل شد و فیلم در آوریل ۲۰۲۲ اعلام شد.هیرانی این فیلم را با آبراهام جاشی و کانیکا دیلون هم کاری کرد. در ابتدا آمیت روی سینماگر انتخاب شد، اما به دلیل تفاوت های خلاقانه با هیرانی فیلم را ترک کرد و جای خود را به سی. ک. مرادخان. این چهارمین هم کاری او با هیرانی پس از لاج راهو منا بهی (۲۰۰۶)، ۳ Idiots و PK (۲۰۱۴)است. [ ۱۰ ] طبق گزارش ها مانوش نادران، آمیت روی و کومار پانکاج نیز به عنوان فیلمبردار در این فیلم کار کرده اند.

دانلود فیلم هندی دانکی – نظرات منتقدان درمورد فیلم دانکی

توشار جوشی از هند تودی چهار از پنج به فیلم داد و نوشت: ” دانکی ممکن است بهترین اثر هیرانی در مقایسه با ۳ Idiots یا PK نباشد، اما هنوز هم سرگرم کننده است و شما را با حسی گرم و گنگ رها می کند.

Sreeparna Sengupta از تایمز هند نیز به فیلم هندی Dunki چهار از پنج داد و نوشت: ” داستان دانکی یک داستان عاطفی است که در دوستی، عاشقانه، لحظات دلهره آور و گرم کننده قلب در یک لحظه اتفاق می افتد. و در سبک و سیاق هیرانی، کمدی هایی وجود دارد که با طنز آمیخته شده اند تا همراه با پیام قوی فیلم، آن را به اثری سرگرم کننده تبدیل کنند.” یکی از منتقدان پینک فلوید آن را “کلاسیک مدرن” می دانست، اما از سرعت فیلم انتقاد می کرد.

یک منتقد از بالیوود هنگاما به فیلم Dunki  سه و نیم از پنج داد و نوشت: ” دانکی مهر فیلم سازی راجکومار هیرانی را با پیام و احساسات درست به عنوان پس زمینه دارد. با این حال، این فیلم به اندازه فیلم های قبلی او برجسته نیست چرا که نوشته هایش تا حد زیادی خراب می شوند.

دوش شارما از پیام فیلم Dunki “دنیایی آن سوی مرزها” خوشحال شد و از اجراهای خان و پانو تمجید کرد.

هم اکنون میتوانید فیلم هندی دانکی – Dunki با کیفیت پرده ای (زیرنویس فارسی) بدون سانسور از وبسایت بهارات مووی دانلود و مشاهده نمایید

بهارات مووی مگ
تیزر فیلم هندی دانکی Dunki با زیرنویس فارسی

https://s21.uupload.ir/files/bolymix/Dunki_Drop_1___Shah_Rukh_Khan___Rajkumar_Hirani___Taapsee___Vicky(2).mp4

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC استفاده نمایید.

فیلم های داخل سایت شما سانسور شده است یا بدون سانسور؟

فیلم ها بدون سانسور هستند.اگر فیلمی سانسور بشود در باکس دانلود آن نوشته میشود.

آیا دانلود از وبسایت شما نیم بها است یا تمام بها؟

فیلم هایی که در سایت ما قرار دارند تمام نیم بها هستند فقط لازمه هنگام دانلود فیلترشکن شما خاموش باشد

وبسایت بالی مووی برای شما بود؟

بله وبسایت بالی مووی برای ما بود و زیرنویس هایی که تگ بالی مووی دارند برای ما هستند . ما مجبور شدیم به علت فیلتر شدن سایت تغییر کاربری بدیم و از این پس با نام بهارات مووی با شما هستیم

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

بهارات چه معنی میدهد؟ برای چه اسم سایت شما بهارات مووی است؟

بهارات اسم اصلی کشور هند است و در قانون اساسی کشور هند نام بهارات ذکر شده است

برای استفاده از پخش انلاین فیلم ها از اپلیکیشن بهارات مووی استفاده کنید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم هندی 2023 Dunki دانکی با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

نظرات

  1. سادات
    سادات

    خود فیلم، داستانش، بازیگرا و بازیشون عالی بود ولی قسمتی که مثلا دارن از ایران میگذرن خیلی بد بود و غیرواقعی. اینطور برداشت میشه که مغرضانه همچین تصویر وحشیانه ای رو از ایرانیان به نمایش گذاشتن، درصورتی که مرزبانان عزیز ما، شریف ترین آدمها هستن. بعیده که نویسنده و کارگردان تا این حد بدون شناخت و تحقیق اینکارو کرده باشن و غیرعمدی بوده باشه!!

    • Sohi
      Sohi

      غیر عمد کجا بود این فیلم با سودای اسکار ساخته شد، فیلمی که با تبلیغ و تعریف بیجا توقع رو بردن روی ۱۰۰، هیرانی و شاهرخ طمع اسکار گرفته بودن و برای نزدیک شدن ب این خواسته چی بهتر از حمله به باور های مخاطب و مثل اکثریت سینمای دنیا، ایران رو تروریست و متجاوز نشون دادن، چرا برای ناامنی و سختی های راه مهاجرت غیر قانونی باید همچین چرت و پرتی رو توی مرز ایران نشون بدن؟ نکنه سر مرز کشورای دیگه اونم غیر قانونی براشون فرش قرمز پهن کرده بودن؟ مگه سر مرز ترکیه سربازای ترکیه جمجمه دوتا پسر بچه نوجون رو خورد نکردن سر مهاجرت غیر قانونی؟ در کل ک فقط ضعیف ترین اثرش رو هیرانی ساخت

      • Oveistnh
        Oveistnh

        یجوری میگی انگار یجای دیگ زندگی میکنی خب معلومه ایران تروریسته هرچی جنگ تو خاورمیانه میبینی زیر سر این اخونداعه چرا ندونسته چرتوپرت میگی با فیلمه کاری ندارما کلی میگم

    • آرش
      آرش

      اقای Oveistnh که ایران رو تروریست خطاب میکنی
      مشخصه نون از اونور میخوری که راحت کشورتو تروریست خطاب میکنی
      چرا چشای کورتو وا نمیکنی ببینی هرجا جنگ تو خاورمیانس بخاطر آمریکا یا اسراییله؟
      نکنه جنگ سوریه و اکراین هم تقصیر ایران بود؟
      مشخصه تو ایرانی نیستی هرچند هیچکی از این حکومت خوشش نمیاد ولی ما هویت و ملیت خودمونو نمی‌فروشیم به بیگانه

      • Rez pur
        Rez pur

        دیده بودیم طرف واسه سرنگونی رژیم پشت کشور و خالی کنه و آرزوی جنگ و بمباران ایران رو داشته باشه، ولی یقه جر دادن و پشت کشور و خالی کردن اونم واسه یه بازیگر هندی نوبر!
        طرف نسل کشی بریتانیا رو تو کل کره زمین و نسل کشی اسرائیل توی غزه و استعمار امریکا توی کشورای آفریقایی و استعمار نزدیک به ۳ قرن هند رو نمی بینه میگه هر چی جنگ تو خاورمیانه اس!
        حالا این خودشم میدونه داره بولشیت میگه ولی عشق شاهرخ خان کورش کرده و بیچاره ملتی که قد یخ دونه جو از تاریخ چیزی حالیش نیست، عاقبت میشه همین که واسه خاطر یه بازیگر هندی تاریخ چند هزار ساله و هویت و خون خودتو میفروشی واسه دفاع متعصبانه از یه فیلم هندی!
        وضع خراب

      • zar00
        zar00

        احسنت

    • Hejo
      Hejo

      هههه عزیزم مرز بان های ما حیوونن‌ چی فکر کردی با خودت یکی از آشنا های من افغانستانیه‌ جوری کتکش‌ زده بودن که دستش‌ شکسته بود بهتره دفاع نکنیم ما خودمون می‌شناسیم همدیگه رو بهتره خوب جلوه ندیم

  2. Sohi
    Sohi

    با دیدن این فیلم فهمیدیم راجو هیرانی هم میتونه بولشیت و کوبثوشر بسازه

  3. Sohi
    Sohi

    هواداران این بازیگر دوزاری هندی هم کلاشونو بندازن هوا که همچین فیلم چرتی بازی کرده و در اصل شده ضعیف ترین همکاری و تجربه ی کاری راجو هیرانی با این بازیگر، فیلمای قبلیش که سرتاسر مفهوم و برقراری ارتباط بی نظیر با مخاطب بود کجا و این فیلم چرت کجا، انگار روح امتیاز علی درون هیرانی رسوخ کرده.
    ویکی کوشال هر چند یه بازیگر مکمل بود عملکردش عالی بود، تاپسی مثل همیشه نبود و تحت تاثیر شاهرخ خان به یه بازیگر شل و وارفته تبدیل شده بود، شاهرخ عین دو فیلم قبلی در حال قهرمان سازی زورکی، و سکانس عبور از مرز ایران که فرا فاجعه بود و از شاهرخ که هیچ از هیرانی بعید بود، البته که برای رفتن به اسکار سیاه نمایی و حاشیه سازی از شرط اصلی بوده و راجو هم چنین زباله ایی ساخته، فیلمی که قرار بود بشه بهترین فیلم تاریخ بالیوود و بالیود رو به دو قسمت قبل و بعد اکران این فیلم تبدیل کنه، اکران شد و از در عقب خارج شد.

  4. یونس
    یونس

    ضعیف ترین اثر هیرانی هم بالاخره اکران شد
    نمیدونم ببینم یا نه
    لعنت بهت شاهرخ امسال با هرکارگردانی بازی کرد ضعیف ترین اثرکارگردان شد

  5. محمد
    محمد

    واقعا دو دلم ببینم یا نه
    بخاطر ویکی کوشال که ازش شدید تعریف شده دلم میگه ببینم
    اوراکت شاهرخ و ضعیف بودن اثر هیرانی از یه طرف میگه نبینم

  6. محمد تقی
    محمد تقی

    دوستان انتظار شاهکار نداشتع باشید
    یه فیلم ضعیف که الکی فروش کرد
    بخاطر هیرانی و ویکی کوشال ببنید بره

  7. علی
    علی

    ضعیف ترین اثر هیرانیه دوستان همونطور که میبنید بقیه رفقا هم گفتن ضعیفه پش توقتونو بیارید پایین
    شاهرخ هم مثل همیشه ریده تو فیلم با این اکت مسخرش

  8. محسن موسوی
    محسن موسوی

    واقعا متاسفم واسه هیرانی کارنامش رو با شارخ خراب کرد
    شاهکارایی چون پی کی سه احمق هیچوقت از یادمون نمیره
    نمیدونم چرا الکی کارنامش رو با شاهرخ باید خراب کنی مرد
    این فیلم ویکرانت مسی بازی میکرد قطعا خفن تر از شارخ میشد

  9. مرتضی عسکر
    مرتضی عسکر

    سکانس رد شدن از مرز ایران مزخرف کامل بود
    نمیدونم هیرانی چه فکری کرده !!!
    شاید تاثیر همنشینی با شاهرخ باعث شده یه فیلم مزخرف بسازه
    چقدر منتظر این فیلم بودم
    شاهرخ حلالت نمیکنم که کارنامه هیرانی عزیزم رو خراب کردی

  10. Leila
    Leila

    چرا اینقدر کامنت منفی دادید
    دلم شکست🥲💔

  11. Setareh
    Setareh

    میبینم هرچی سامان فنه اومده کامنت منفی گذاشته
    شما برید تایگر خودتونو جمع کنید که فلاپ شد
    قسمت سوم یک فیلم پرانتظار فلاپ شد
    چیکاره شاهرخ دارید؟؟
    فضار می‌خورید ال تایم میده و تو یه سال دو تا هزار کروری داده که آرزوی سلمان این اعداد؟؟
    جوان فقط فروش داخل کشورش از فیلم بولشت تایگر ۳ بیشتر شد
    ب
    یک فیلم کمدی اجتماعی از یک اکشن بیشتر فروش کرد
    چطوری اینقدر پررویید شما سلمان فنا که میخواید برای نگهداشتن سلمان شاهرخ کینگ بالیوود بیارید پایین
    متاسفم واستون

    رفقا به کامنت های سمی سلمان فنا توجه نکنید یه فیلم عالی و درام که قطعا ارزش دیدن داره

    • Sa
      Sa

      چقدر شماها کسخلین که فکر میکنین سلمان فنا اینقدر وقت دارن که بیاین دو ساعت درمورد فیلم بقیه بازیگرا بنویسن!!! یا شاید هم کافر همه را به کیش خود پندارد؟ خودتون از این کارا واسه فیلمای سلمان کردین و حالا فک میکنین سلمان فنام مثل شما از این بازیا درمیارن؟ این چه منطقیه شما دارین که هرکی دانکی رو کوبیده پس سلمان فنه؟! واقعا متاسفم براتون

    • Rez pur
      Rez pur

      شما دیگه خیلی منطقی هستی، جوری که اصلا آدم میمونه به شما جواب بده!
      سلمان فن کیلویی چند و به سلمان خان چکار داریم؟ اون خودش چند فیلم اخیرش خوب نیست و همین تایگر ۳ هم که میگی تهیه کننده فیلم خرابش کرد وگرنه که رو دست فرنچایز تایگر نبود و حتی الان هم نیست با فاکتور گرفتن تایگر ۳.
      بحث مخاطب هم الان سر تایگر و سلمان خان نیست، باید قبول کرد دانکی ذره ایی شبیه به تعریفی که ازش میکردن نبود و متاسفانه اصلا شبیه کارای قبلی هیرانی نبود.
      انگار بنای این فیلم صرفا بخاطر همکاری با شاهرخ و روی آب بنا شده بود و این یعنی هیرانی تحت تاثیر حضور شاهرخ قرار گرفته.
      ۳ کارگردان و فیلمنامه نویس اخیر شاهرخ خان حق رو درباره شاهرخ به جا نیاوردن و شخصیتای الکی واسه شاهرخ نوشتن ک اگر غیر این بود از بین ۲ فیلم جوان و دانکی حداقل یکیش برنده فیلم فیر میشد.
      شما میگی سلمان خان، اون بنده خدارو که ۳۰ ساله دارید بهش میگید بی استعداد، چرا شاهرخ خان حتی عملکردی ضعیف تر از پرابهاس داشته و رضایت منتقدین از عملکرد پرابهاس ۷۵، از شاهرخ ۵۰، نکنه اونا هم فنای سلمان هستن؟ البته ناگفته نمونه همون پرابهاسم بهش میگن بی استعداد.
      خدا نیاره روزی ک یه بازیگر بی استعداد گوی سبقت رو از شاه بدزده.
      فیلم فیرم که رنبیر دزدید!
      یه حرفی بزنید نشه بهش خندید

    • Rez pur
      Rez pur

      فقط اونجای جمله ات ک گفتی یک فیلم درام از یه فیلم اکشن بیشتر فروش کرد، سطح منطق موج میزنه ستاره.
      پی کی بیشتر از تایگر زینداهه و وار فروش کرد!
      باجرانگی بهایجان از دو سری تایگر و وار بیشتر فروش کرد!
      پاتان و جوان که واقعا بدتر از دانکی بودن، از دانکی بیشتر فروختن،
      و الی ماشالله که زیاد از این مثال ها، این چه حرفیه شما میزنی خانم محترم، الان به گفته خود شما، دانکی فاقد اعتبار چون کمتر از پاتان و جوان فروخته، درسته دیگه؟ چون شما این نظرو داری هر فیلمی کمتر یه فیلمی بفروشه از اون بدتر!
      میگفتن توی ایران فن های شاهرخ خان تماما نوجوون و بچه سال هستن و عاشق چشم و ابروی خان من باور نمی کردم تا اینکه این پیام شمارو خوندم.
      پای پست دانکی و اظهار نظرات راجب دانکی پای یه بازیگر دیگه رو می‌کشید وسط و سیاه نمایی میکنی، الان مثلا شما با این سطح منطق کینگ رو بردی بالا و یه ستاره دیگه رو پایین کشیدی؟
      کاش اینکارو نمیکردی
      چون اگر تایگر شکست خورد چوب برنامه ریزی و سیاست بد تهیه کننده و کارگردانی رو خورد که خوب یا بد، مناسب یه فرنچایز محبوب نبود، وقتی ۱ و ۲ یه اثر به ترتیب خوب و بسیار خوب مخاطب انتظار یه اثر عالی داره!
      ولی واقعا خیلی دوست دارم بدونم هیرانی کبیر، ۱۵ سال حسرت کار با شاهرخ، فیلمنامه اختصاصی، وعده اسکار، تقسیم بالیود به دو قسمت قبل و بعد، تموم اینا چیشد؟ دود شد رفت هوا و دانکی هم شد ضعیف ترین فیلم هیرانی!
      درامی که بخواد که با یه فرنچایز اکشن مقایسه بشه و بره بالا، عاقبت و سطحش مشخص!

  12. ملیکا
    ملیکا

    مثل اینکه جمع هیترای لاشی شاهرخ جمعه
    انقد از شاهرخ خوشتون نمیاد خب نبینین فیلمو مگه اسلحه گرفتن سرتون؟؟؟؟؟
    فیلم هیرانی جونتون هم اگه خراب شده تقصیر خودشه این جریان کاملا به عهده کارگردانه

    • علی هستم با ع
      علی هستم با ع

      ملیکا خانوم اگه فیلم شاهکار درمیومد بازم میگفتید این اثر هیرانیه؟؟
      خیر میکفتید شاهکاره شاهرخه
      حالا چون ضعیف دراومد شد واسه تنها کارگردان؟
      این اورکت شاهرخ و بازی بدشو کارگردان باید جمع کنه؟؟

    • Rez pur
      Rez pur

      مگه هیرانی رمو دسوزا که مخاطب واسع بازیگر فیلماش، فیلماش و ببینه، ناسلامتی جز ۵ کارگردان تاپ هند محسوب میشه، مخاطب اسمش رو ک ببینه بی معطلی فیلم و دانلود میکنه یا میره توی سینما میبینه، اکثر کسانیم که دارن نقد منفی میکنن واسه خاطر اینه ک چرا هیرانی همچین فیلمی و ساخته.
      بله حق با شما، فیلم خراب شده و این تقصیر هیرانی چون نتونست اوراکتای مختص شاهرخ خان رو مدیریت کنه، چون نتونست اثر زمینه ایی حضور شاهرخ رو نادیده بگیره و تحت تاثیرش قرار گرفت.
      اون موقعی که فیلم و گفتن میره اسکار، فیلم شاهرخ بود و هنر شاهرخ
      الان که خراب شده فیلم هیرانی و مقصرش هیرانی؟
      عجب رویی

  13. hamid1373
    hamid1373

    بابا یه فیلمه بشینین با لذت نگاه کنید چه تحلیل هایی میکنین مگه هر چی داخل فیلم ها نشون میدن واقعیته ؟ مگه ایران فیلم میسازه خودشو ابر قدرت نشون میده ابرقدرته واقعا؟ مگه فیلم ها هندی دیگه که دیدیم و هندی ها خودشون رو قهرمان دنیا نشون دادن مگه همچین چیزیه ؟ اینم یه فیلمه قرار نیست که برا اساس یه فیلم در مورد یه کشور حرف زد . بعضی ها فقط دنبال اینن که ببنین کجا میتونن یه موضوع رو سیاسی نشون بدن و عقده ها خودشون رو خالی کنند بسه بابا بسه بشین فیلمت نگاه کن دوست هم نداری نگاه نکن نیا یه بحث سیاسی و حساسی نکن هر چی جا و مکان خودش داره باعث نشین که سر یه فیلم به نظام و مملکت با حرفها الکی شما حرفی زده شه تمام

    • Roham
      Roham

      فاز روشنفکری نگیردت استاد،بالیوود یه سینمای شناخته شده ای هستش تمام دنیا میبینن بیاد کشورت اینطور بد جلوه بدن برا تو طبیعی هستش🤔
      هرچند فیلم های خان مافیایی فاقد اهمیت دیگه بچه دوساله تو هندوستان هم فهمید برای بردن کلش با فیلم سالار(پرابهاس) دست به چه کارهای کثیفی نزد

      • Rez pur
        Rez pur

        این کلش که برنده ایی نداشت ظاهرا، یکمی سالار بیشتر فروخت که خب اونم واسه خاطر اینکه بودجه زیادتر بود و اونقدر تفاوت فحش نبود، ولی شاهرخ خان با این کارای نسنجیده قبل اکران حسابی خودشو برد زیر سوال.
        تا قبل از این دیدن این حرکات خیلی ها مخالف مافیایی بودن شاهرخ خان بودن، حتی موقع پرونده اعتیاد و مواد مخدر پسرش هم کار و تمیز از آب در آورد ولی اینجا ناشی گری کرد.
        ولی اگر بخوایم نظرات منتقدان و مخاطبین رو بگیم میزان رضایت مردم از سالار :۸۶ رضایت منتقدین: ۷۵
        دانکی مردم ۶۵ منتقدین ۵۰
        اوضاع خیطه

    • Ahmad
      Ahmad

      اینو نگا ترو قران بخاطر شاهرخ فن بودنت ملیتتو زیر سوال نبر
      اتفاقا شاهرخ خیلی محبوبه تو دنیا و خیلی از آدمای احمق میشینن فیلماشو میبینن و یه تصور بد از ایرانیا تو ذهن مخاطب هک میکنه

      • Rez pur
        Rez pur

        شاهرخ خان دیگه محبوبیت خارج از کشور براش مهم نیست، اونم کشوری مثل ایران که هیچ سود و منفعتی براش ندارن فنای ایرانیش، اینو میشه از مصاحبه آخرش فهمید.
        شاهرخ خودش گفته من دیگه اون چیزی رو بازی میکنم که خوششون میاد نه ایده هاس نوآور
        واسه همینم اومد سه تا فیلم ضعیف پرفروش بازی کرد
        یه زمانی فنای شاهرخ افتخار میکردن که شاهرخ نوآور سینمای هند هست و فیلمای متفاوت بازی میکنه، الان خودش اومده میگه من تموم این سالا اشتباه کردم که این فیلمارو بازی کردم و باید چیزی بازی می‌کردم که مردم دوست دارن و نقشای چالشی به درد نمیخوره.
        واسه خاطر همین داره فیلمایی بازی میکنه که تو هند و کشورای که براش منفعت داره، مخاطب داشته باشه مثل آمریکا و نوچه هاش

  14. somaye
    somaye

    هر چی سلمان فن عقده ای ریختن تو کامنتا دارن عقده هاشون از فروش افتضاح تایگر 3 رو اینجا در میارن فشاریای عقده ای برید همون فیلم های کصشر کیسی کا و تایگر 3 رو ببینید

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟