logo دانلود اپلیکیشن اندروید بهارات مووی
اگر اشتراک خریدید فعال نشد تیکت بزنید . آدرس کانال تلگرامی ما bolymix@
دانلود فیلم هندی 2023 Jaane Jaan جان جان با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

دانلود فیلم هندی 2023 Jaane Jaan جان جان با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی (2023)

Jaane Jaan

دوبله فارسی اضافه شد
ژانرها:
مدت زمان: 139 دقیقه کشور: رده سنی:

یک مادر مجرد و دخترش که مرتکب جنایت می شوند و همسایه ای که در میان تحقیقات پلیس به آنها کمک می کند تا آن را پنهان کنند.

رضایت کاربران
96% (22 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم هندی 2023 Jaane Jaan جان جان با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

Jaane Jaan که به عنوان مظنون X به صورت بین المللی منتشر شد، یک فیلم هندی و رازآلود جنایی محصول 2023 است که توسط سوجوی گوش برای نتفلیکس نوشته و کارگردانی شده است.این فیلم اقتباسی از رمان ژاپنی The Devotion of Suspect X نوشته کیگو هیگاشینو در سال 2005 است.در این فیلم کارینا کاپور خان در نقش یک مادر مجرد درگیر یک قتل در کنار جیدیپ احلوات و ویجی وارما است. این فیلم تحت عنوان 12th Street Entertaiment and Northern Lights Films با همکاری کروس پیکچرز و بالجا موشن پیکچرز تولید می شود.این فیلم در 21 سپتامبر 2023 در نتفلیکس منتشر شد و بازخوردهای مثبتی را به همراه داشت

دانلود فیلم هندی جان جان با زیرنویس فارسی – در کالمونگ، مایا دسوزا یک مادر مطلقه و مجرد است که یک کافه تریا را اداره می کند. نارن ویاس یک معلم منزوی، اما درخشان ریاضیات است که در کنار مایا و دختر نوجوانش تارا زندگی می کند. نارن شخصیتی جدی و درون گرا دارد، هر چند که در میان دانشجویانش بسیار محبوب است و مبادلات صبحگاهی اش با مایا که از کافه تریا ناهار می خرد، درخشان ترین بخش روز اوست.

دانلود فیلم هندی جان جان با دوبله فارسی – اجیت، شوهر سابق مایا و یک پلیس فاسد، یک شب برای اخاذی از او که هنگام فرار از دست او دزدیده بود، ظاهر می شود. او هم او و هم تارا را تهدید می کند و باعث می شود وضعیت به سرعت به خشونت کشیده شود و اجیت توسط آن ها از طریق خفگی کشته می شود. نارن که متوجه آشوب خانه اش می شود و می فهمد اجیت کشته شده است، به مادر و دختر کمک می کند. او نه تنها بدن را دفع می کند، بلکه مرحله به مرحله پوشش را نیز رسم می کند.

دانلود فیلم هندی Jaane Jaan 2023 با زیرنویس فارسی – بازرس کاران آناند، همکلاسی سابق نارن، مامور ردیابی اجیت گم شده می شود که او را به کالیمپونگ می برد. در آنجا به همراه بقایای سوخته شده با مدارک اجیپت به سراغ همکلاسی قدیمی خود نارن می رود. سوظن های کارانه بلافاصله متوجه مایا می شود. کالبد شکافی نشان می دهد که این قتل در روز دهم رخ داده است. مایا و تارا اطلاعات دقیقی دارند. کاران که نمی تواند هیچ سوراخی در علی بن ابی طالب ایجاد کند، آماده بازگشت است. با این حال، یکی از کارمندان مایا به او در مورد له شدن نارنیا در مایا می گوید. کاران به نارن که قبلا ادعا کرده بود مایا را به خوبی نمی شناسد مشکوک می شود. کاران مدارک جرم علیه نارن را پیدا می کند که برای دهمین بار صاحب شناسنامه نمی شود.

دانلود فیلم هندی جان جان با زیرنویس فارسی – مایا وقتی متوجه حرف های کارمندش می شود از نارن عذرخواهی می کند. او به او می گوید که به کاران توضیح داده که هیچ رابطه عاشقانه ای بین آن ها وجود ندارد. نارین دل شکسته به اداره پلیس می رود و به قتل اجیتا اعتراف می کند و می گوید که این کار را به دستور مایا انجام داده است. نارن شروع به هذیان گویی می کند و شواهدی از تعقیب مایا به دست می دهد. مایا شواهد از جمله پیام های مرموز ارسال شده به او را تایید می کند. سلاح قتل نیز در خانه نارنیا یافت می شود. کاران می پذیرد که نارن اجیت را در یک حالت هذیانی برای محافظت از مایا و تارا کشت.

فیلم هندی جان جان با زیرنویس فارسی – در ایستگاه، مایا که احساس گناه می کند از نارن می پرسد که چرا او را مقصر دانسته است. نارن نشان می دهد که ۱۰ سال از عمر خود را صرف یکی از مشکلات جایزه هزاره کرده بود که آن را حل کرد. با این حال، فرد دیگری ۴۶ ساعت قبل از او به این راه حل رسیده است. او که ناامید شده بود، قصد خودکشی داشت. در همان زمان، مایا در خانه نارنیا را زده بود و به او زندگی تازه ای بخشیده بود. مایا حق شناس پیشنهاد ملاقات با او را در زندان می دهد اما نارن این پیشنهاد را رد می کند و می خواهد او و تارا با آرامش به راه خود ادامه دهند.

دانلود فیلم Jaane Jaan 2023 با زیرنویس فارسی – در یک فلش بک، نشان می دهد که نارن چگونه این قتل را پوشش داده است. از آنجا که قتل اجیطان در نهم رخ داد و مایا برای آن زمان یک علیبی نداشت، او در دهم یک مرد بی خانمان را کشت، روزی که مایا و تارا با دقت یک علیبی ایجاد کرده بودند. کاران پیش از این اشاره کرده بود که بقایای سوخته دارای صورت شکسته و اثر انگشت سوخته برای پنهان کردن هویت اجیپت است تا جسد به مایا متصل نشود. در واقع، این کار برای این انجام شد که مطمئن شویم هیچ کس متوجه نمی شود که جسد اجنه نیست. نارن به ۲۵ سال زندان محکوم می شود که از آن برای حل یکی دیگر از مشکلات هزاره استفاده می کند.

هم اکنون میتوانید فیلم هندی 2023 Jaane Jaan – جان جان با یرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور از وبسایت بهارات مووی دانلود نمایید

  • زبان: هندی
  • نویسنده: Sujoy Ghosh, Keigo Higashino, Raj Vasant

8 دیدگاه

  1. محمد رضا
    محمد رضا

    زیرنویس فارسی جداگانه لطفا

  2. محمد رضا
    محمد رضا

    زیرنویس فارسی جداگانه لطفا ، وبسایت عالی و درجه یک دارید

  3. میلاد
    میلاد

    خسته نباشید ، ممنون بابت سایت عالی و به‌روزتون ، میخواستم بدونم کیفیت اورجینال این فیلم همینه که گذاشتید ؟ چون انگار تصویر خیلی جمع شده و بعیده نتفلیکس هنچین کیفیتی منتشر کنه

  4. habi125
    habi125

    چرا بجای فیلم سانسور شده دوبله صوت دوبله نشده فیلم ها رو نمی گذارید که مجبور نشیم یه فیلم رو دوبار دانلود کنیم

  5. .72
    .72

    خیلی عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC استفاده نمایید.

فیلم های داخل سایت شما سانسور شده است یا بدون سانسور؟

فیلم ها بدون سانسور هستند.اگر فیلمی سانسور بشود در باکس دانلود آن نوشته میشود.

آیا دانلود از وبسایت شما نیم بها است یا تمام بها؟

فیلم هایی که در سایت ما قرار دارند تمام نیم بها هستند فقط لازمه هنگام دانلود فیلترشکن شما خاموش باشد

وبسایت بالی مووی برای شما بود؟

بله وبسایت بالی مووی برای ما بود و زیرنویس هایی که تگ بالی مووی دارند برای ما هستند . ما مجبور شدیم به علت فیلتر شدن سایت تغییر کاربری بدیم و از این پس با نام بهارات مووی با شما هستیم

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

بهارات چه معنی میدهد؟ برای چه اسم سایت شما بهارات مووی است؟

بهارات اسم اصلی کشور هند است و در قانون اساسی کشور هند نام بهارات ذکر شده است

برای استفاده از پخش انلاین فیلم ها از اپلیکیشن بهارات مووی استفاده کنید

داستان فیلم

یک مادر مجرد و دخترش که مرتکب جنایت می شوند و همسایه ای که در میان تحقیقات پلیس به آنها کمک می کند تا آن را پنهان کنند.