logo دانلود اپلیکیشن اندروید بهارات مووی
اگر اشتراک خریدید فعال نشد تیکت بزنید . آدرس کانال تلگرامی ما bolymix@
دانلود فیلم هندی 2023 OMG 2 اوه خدای من 2 با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

دانلود فیلم هندی 2023 OMG 2 اوه خدای من 2 با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی (2023)

OMG 2

دوبله فارسی بدون سانسور اضافه شد
ژانرها:
مدت زمان: 156 دقیقه کشور: رده سنی:

یک غیرنظامی ناراضی از دادگاه می خواهد که آموزش جامع در مدارس را در یک نمایش دراماتیک و در عین حال سرگرم کننده در دادگاه اجباری کند.

رضایت کاربران
95% (38 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم هندی 2023 OMG 2 اوه خدای من 2 با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

اوه خدای من 2 – OMG 2 یک فیلم کمدیدرام هندی به زبان هندی در سال ۲۰۲۳ درباره آموزش جنسی در هند به نویسندگی و کارگردانی آمیت رای است. این فیلم دنباله معنوی فیلم OMG – اوه خدای من! (۲۰۱۲) در این فیلم آکشی کومار، پانکاج تریپاتی و یامی گوتام بازی میکنند

این فیلم در تاریخ ۱۱ اوت ۲۰۲۳ اکران شد تا نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند. این فیلم بیش از ۲۲۰.۴۹ کرور (۲۸ میلیون دلار)در سراسر جهان فروش داشته است و به عنوان هفتمین فیلم پرفروش هندی در سال ۲۰۲۳ شناخته می شود.

دانلود فیلم هندی اوه خدای من 2 با زیرنویس فارسی – کانتی شاران مودگال (Pankaj Tripathi)، یکی از مریدان سرسخت لرد شیوا، صاحب مغازه ای در خارج از معبد برجسته ماهاکال در این شهر است. یک روز او را به بیمارستان می برند و به او می گویند که پسرش ویوک (آروش وارما)تمام شب را به طور مداوم استمنا می کرد تا اینکه غش کرد و چندین قرص ویاگرا مصرف کرد. دوست ویوک توضیح می دهد که یک ویوک نامطمئن به اندازه آلت تناسلی اش مورد آزار قرار گرفت و به او گفته شد که استمنا آن را افزایش خواهد داد. معلم زیست شناسی در مدرسه از پاسخ دادن به سوالات وی ورک خودداری کرد که او را به افراد مشکوک و مواد مخدر و در نهایت به بیمارستان کشاند.

رئیس مدرسه (آرون گوویل)به کانتی می گوید که در دستشویی مدرسه، ویدیویی از وی ورک استریم می شود. از آنجا که این موضوع بر وجهه مدرسه تاثیر می گذارد، ویوک به دلیل زشتی مورد تمسخر قرار می گیرد. دوست کانتی، پاندی جی (گوین نامدوف)، یک کشیش ثروتمند در معبد، به او توصیه می کند که شهر را ترک کند زیرا این وضعیت وجهه مذهبی آن ها را لکه دار می کند.

دانلود فیلم هندی OMG 2 با زیرنویس فارسی – این ویدئو به همسر و دختر کانتی و کل محله آن ها می رسد. آن ها کم کم از جامعه شرمنده می شوند. کانتی که ناامید شده است، برای کمک به لرد شیوا دعا می کند، زمانی که یک قدرت الهی در معبد می درخشد و یک فرستاده (آکشی کومار)فرستاده شده توسط لرد شیوا می رسد.

پس از شکایت پلیس علیه ویوک به خاطر تلاش برای قتل قلدرش، این پیام رسان در ایستگاه پلیس با ویوک و کانتی ملاقات می کند و می گوید که در آنجا برای شکایت از کیف گم شده اش به سر می برد و در آنجا ویوک را تسلی می دهد.

فیلم هندی اوه خدای من 2 با زیرنویس فارسی – ویوک دو بار سعی می کند خودکشی کند اما توسط پیام رسان نجات می یابد. وقتی می خواهند شهر را ترک کنند با کانتی آشنا می شود و به او می گوید که پسرش هیچ اشتباهی نکرده است. او از مثال مادر شیرده استفاده می کند تا توضیح دهد که هر کاری که در خلوت انجام می شود، اشتباه یا مستهجن نیست. تقصیر مدرسه است که او را درست تربیت نمی کند و گناه کانتی این است که او را درست هدایت نمی کند. او به کانتی توصیه می کند که پرونده ای علیه مدرسه و پزشکان تشکیل دهد.

کانتی پرونده ای علیه مدرسه، شیمیدانان، دکتر و خودش تشکیل می دهد. او در مخالفت با این واقعیت که فقط با دفاع از عمل پسرش ابتذال را ترویج می کند، این نکته را در دادگاه مطرح می کند که فرهنگ سانتان دارما و هند همیشه شامل مکالمات در مورد روابط جنسی بوده است. او همچنین حکاکی های هنری انسان دوستانه معابد الورا، اجنتا و خاجوراهو را نشان می دهد و از کتاب های متعددی نقل قول می کند که از یک کیسه تصادفی برای پذیرش پرونده اش پیدا کرده است. پاندی جی از کانتی می خواهد که خانه و مغازه خود را ترک کند چرا که این مورد وجهه مذهبی آن ها را لکه دار خواهد کرد.

دانلود فیلم هندی اوه خدای من 2 با دوبله فارسی – وکیل اپوزیسیون، کامینی ماهشواری (یامی گاتام)می گوید که کانتی تمام این کارها را برای سرپوش گذاشتن بر عمل مبتذل پسرش انجام می دهد. کانتی استدلال می کند که اگر مدرسه آموزش جنسی را در دوره های خود در نظر می گرفت، پسرش تا این حد بی اطلاع نبود. این پیام رسان اغلب برای دادن مشاوره غیر مستقیم به کانتی در مورد چگونگی ادامه این مورد مراجعه می کند.

کمنی یک کارگر جنسی را به دربار فرا می خواند که پسرش در همان مدرسه تحصیل می کند تا این نکته را ثابت کند که این مدرسه بسیار شریف است. کانتی از فاحشه می پرسد که آیا از کارش لذت می برد یا نه، و در پاسخ می گوید که آن مردان نادان چیزی درباره بدن یک زن نمی دانند و چگونه باید با آن با احترام رفتار کنند. کانتی می گوید که اگر مدارس آموزش جنسی را به پسران جوان می آموختند، می دانستند که چگونه به بدن یک زن احترام بگذارند. او سپس می گوید که حتی پسر خودش هم نباید مانند مردان نادانی شود که برای تفریح به نزد او می آیند و تمام درباریان ساکت می مانند. به او تعظیم می کند و او را مادر و معلمی شجاع می خواند.

فیلم هندی OMG 2 با زیرنویس فارسی – در ادامه این پرونده، کانتی به مسائل مربوط به پورنوگرافی، تجاوز، مواد مخدر و اهمیت آموزش جنسی اشاره می کند. هژیر ۱۰ میلیون (یک کرور)از سوی رئیس مدرسه برای پس گرفتن پرونده اش پیشنهاد کرد. کانتی در دام احساسی آینده پسرش می افتد و قرارداد را امضا می کند. او تصادف می کند و ظاهرا می میرد. رسول خدا در بیمارستان به دیدار او می رود و از تصمیم او مبنی بر از دست دادن ایمان انتقاد می کند و در نهایت خود را تجلی الهی معرفی می کند که توسط خداوند شیوا فرستاده شده است. او به کانتی نشان می دهد که تلاش های او در حالی به نتیجه رسیده است که نوه پاندی جیانز به خاطر نمایش پرونده کانتی در تلویزیون، سواستفاده جنسی که در حال انجام آن است را به خانواده اش نشان می دهد. کانتی متوجه اشتباه خود می شود و به دادگاه برده می شود.

دانلود فیلم OMG 2 با زیرنویس فارسی – در این جلسه، ویوک برای اولین بار وارد می شود و از طریق تحقیقات خود ثابت می کند که استعمارگران سیستم آموزشی هند را که در واقع شامل آموزش جنسی در دوران باستان بود، نابود کردند. نوجوانان جمعیت جلو می آیند و می گویند که آن ها هم مست می کنند و این گناه نیست، از جمله پسر خود قاضی. کانتی در این مورد پیروز می شود زیرا به هیات مدیره آموزش دستور داده می شود که آموزش جنسی را اجباری کنند و به کانتی پرداخت شود و ویوک به مدرسه بازگردانده شود.

کانتی خانواده اش را به عنوان “پزشکی که او را درمان کرد” به رسول معرفی می کند و تمام پول را به جای معبد در دست او می گذارد. سپس فرستاده اعلام می کند که کیف گم شده متعلق به اوست و از ویوک می خواهد که آن را همراه خود نگه دارد و کتاب های فرهنگی و مذهبی را درون آن قرار دهد. سپس می گوید که بیمار دیگری دارد که باید به او رسیدگی کند و از آنجا دور می شود و کانتی خوشحال را با دست های دعا پشت سر می گذارد.

هم اکنون میتوانید فیلم هندی 2023 OMG 2 اوه خدای من 2 با زیرنویس فارسی چسبیده و دوبله فارسی بدون سانسور از وبسایت بهارات مووی دانلود نمایید

  • زبان: هندی
  • نویسنده: Amit Rai

3 دیدگاه

  1. احسان
    احسان

    سلام فیلم زیرنویس شده یا نه؟

  2. این دیدگاه حاوی اسپویل است و داستان فیلم را لو می‌دهد.
    ابوالفضل قاسمی
    ابوالفضل قاسمی

    سلام لطفا تیزر فیلم ها رو قرار بدید

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC استفاده نمایید.

فیلم های داخل سایت شما سانسور شده است یا بدون سانسور؟

فیلم ها بدون سانسور هستند.اگر فیلمی سانسور بشود در باکس دانلود آن نوشته میشود.

آیا دانلود از وبسایت شما نیم بها است یا تمام بها؟

فیلم هایی که در سایت ما قرار دارند تمام نیم بها هستند فقط لازمه هنگام دانلود فیلترشکن شما خاموش باشد

وبسایت بالی مووی برای شما بود؟

بله وبسایت بالی مووی برای ما بود و زیرنویس هایی که تگ بالی مووی دارند برای ما هستند . ما مجبور شدیم به علت فیلتر شدن سایت تغییر کاربری بدیم و از این پس با نام بهارات مووی با شما هستیم

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

بهارات چه معنی میدهد؟ برای چه اسم سایت شما بهارات مووی است؟

بهارات اسم اصلی کشور هند است و در قانون اساسی کشور هند نام بهارات ذکر شده است

برای استفاده از پخش انلاین فیلم ها از اپلیکیشن بهارات مووی استفاده کنید

داستان فیلم

یک غیرنظامی ناراضی از دادگاه می خواهد که آموزش جامع در مدارس را در یک نمایش دراماتیک و در عین حال سرگرم کننده در دادگاه اجباری کند.