logo دانلود اپلیکیشن اندروید بهارات مووی
اگر اشتراک خریدید فعال نشد تیکت بزنید . آدرس کانال تلگرامی ما bolymix@
دانلود فیلم هندی 2024 Kalki 2898-AD (کالکی) با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

دانلود فیلم هندی 2024 Kalki 2898-AD (کالکی) با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی (2024)

Kalki 2898 AD

ژانرها:
مدت زمان: 180 دقیقه کشور: رده سنی:

آواتار امروزی ویشنو، خدای هندو، که اعتقاد بر این است که برای محافظت از جهان در برابر نیروهای شیطانی به زمین فرود آمده است.

رضایت کاربران
100% (10 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
برای استفاده از پخش آنلاین فیلم و سریال ها اپلیکیشن بهارات مووی را نصب کنید

دانلود فیلم هندی 2024 Kalki 2898-AD (کالکی) با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

Kalki 2898 AD به فارسی : کالکی یک فیلم اکشن علمی تخیلی درام ماجراجویی هندی محصول 2024 به نویسندگی و کارگردانی ناگ اشوین است. این فیلم که توسط سی اسوانی دات و زیر نظر فیلم های ویجایانتی تهیه شده بود، عمدتاً به زبان تلوگو با برخی از صحنه ها به زبان هندی دوباره فیلمبرداری شد. این فیلم با الهام از متون مقدس هندو در دنیایی پسا آخرالزمانی در سال 2898 میلادی می گذرد. در این فیلم پرابهاس در نقش اصلی با بازیگرانی از جمله آمیتاب باچان، کمال حسن، دیپیکا پادوکن، دیشا پاتانی و برهماناندام در نقش‌های برجسته حضور دارند.

اولین بار در فوریه 2020 اعلام شد، تولید Kalki 2898 AD به دلیل همه‌گیری COVID-19 با یک سال تاخیر مواجه شد. فیلمبرداری سرانجام در ژوئیه 2021 در یک مجموعه آینده‌نگر در شهر فیلم راموجی، حیدرآباد آغاز شد و به‌طور پراکنده طی سه سال آینده و پیش از پایان یافتن در مارس 2024 ادامه یافت. با بودجه تولید 600 کرور روپیه (72 میلیون دلار آمریکا)، Kalki 2898 ساخته شد. AD پرهزینه ترین فیلم هندی است. موسیقی توسط سانتوش ، با فیلمبرداری توسط جورجه استویلیکوویچ، طراحی تولید توسط نیتین زهانی چودری، و تدوین توسط کوتاگیری ونکاتسوارا رائو انجام شد. این فیلم قرار است اولین قسمت از دنیای سینمایی کالکی باشد

دانلود فیلم هندی کالکی با زیرنویس فارسی – Kalki 2898 AD ابتدا قرار بود در 9 می 2024 منتشر شود، اما به دلیل انتخابات عمومی هند در سال 2024 به تعویق افتاد. اکنون این فیلم برای اکران جهانی در 27 ژوئن 2024 در قالب‌های IMAX، 3D و سایر فرمت‌های فیلم در نظر گرفته شده است. گفته میشود بودجه فیلم هندی کالکی 600 کرور است اما برخی منابع فقط گفته اند جلوه ویژه فیلم کالکی 450 کرور هزینه شده است و دستمزد پرابهاس برای فیلم کالکی 180 کرور در نظر گرفته شده است

در سال 2898 پس از میلاد، شهر بیابانی کاسی اکنون تنها شهر شناخته شده ای است که توسط نخبگان تمامیت خواه، به رهبری پادشاه خدای سوپریم یاسکین، از یک ابرساختار هرمی معلق معلق در بالای شهر، معروف به “مجتمع” اداره می شود. این داستان که در پس زمینه اساطیر هندو باستانی هند و جامعه ای دیستوپیایی قرار دارد، سفری را دربرمی گیرد که هزاران سال را در بر می گیرد، از وقایع مهابهاراتا در سال 3102 قبل از میلاد، آغاز کالی یوگا، تا 2898 پس از میلاد. هسته‌ی داستان حول محور ورود شخصیت مرموز کالکی، دهمین و آخرین آواتار خدای هندو، ویشنو، می‌چرخد.

پس از موفقیت ماهاناتی در سال 2019، ناگ اشوین اظهار داشت که مدت هاست روی یک داستان و فیلمنامه اصلی کار می کند که به زودی تولید آن آغاز می شود. در ماه اوت، Vyjayanthi Movies اعلام کرد که تولید در سپتامبر آغاز خواهد شد و یک فراخوان بازیگری برای هنرمندان تجسمی، طراحان و نویسندگان ارسال کرد. پرابهاس توسط خانه تولید در 26 فوریه 2020، مصادف با پنجاهمین سال از تأسیس استودیوی آنها، به عنوان بازیگر اصلی فیلم معرفی شد. آشوین با عنوان آزمایشی #PrabhasNagAshwin and #Prabhas21 اظهار داشت که برنامه های اولیه فیلمبرداری تا اواخر سال 2020 آغاز می شود و فیلم تا اواخر سال 2021 به زبان های مختلف اکران می شود؛ با این حال، تهیه کننده سی اسوانی دات در ماه مه بعد اعلام کرد که فیلمبرداری این فیلم انجام خواهد شد. در اکتبر همان سال شروع شد و در سال 2022 منتشر شد.

دانلود فیلم هندی کالکی – عنوان فیلم اشاره ای به کالکی، آواتار خدای هندو ویشنو در آخرت شناسی هندو، طبق باگاواتا پورانا، و سال 3102 قبل از میلاد است – که به طور سنتی تصور می شود که آغاز کالی یوگا پس از جنگ ماهابهاراتا باشد (فیلم در 6000 سال روایت می شود. در جولای 2020، دیپیکا پادوکن بازیگر فیلم هندی برای ایفای نقش اصلی در مقابل قرارداد امضا کرد. پادوکن احساس می کند که برای پیوستن به تولید “بیش از حد هیجان زده” است، در حالی که اشوین اظهار می کند که شخصیت او یک “غافلگیر کننده” خواهد بود، زیرا این چیزی است که “هیچ رهبر اصلی [تا به حال] انجام نمی دهد. است». این دومین فیلم تلوگو از پادوکن پس از Love 4 Ever (2018) است. بالیوود هنگاما گزارش داد که نقش او در ابتدا “قابل توجه” نبود، اما برای مطابقت با ستاره او بهبود یافت. در اکتبر، آمیتاب باچان برای یک نقش کامل در این فیلم انتخاب شد.اشوین اظهار داشت که نقش او را داشت «آن شخصیت او عنوان کاری یک پیش نویس اولیه بود».این فیلم اولین نقش بلند باچان را در یک فیلم تلوگو خواهد داشت، پس از حضور کوتاه او در فیلم های Manam (2014) و Sye Raa Narasimha Reddy (2019)

در ماه مه 2022، دیشا پاتانی به بازیگران پیوست که نشان دهنده بازگشت او به سینمای تلوگو پس از Loafer (2015) بود. در ژوئن 2023، کمال حسن به بازیگران پیوست که نشان دهنده بازگشت او به سینمای تلوگو پس از Cheekati Rajyam (2015) بود. او نقش خود را به عنوان یک کمئو توصیف کرد. در آگوست 2023، دولکر سلمان به رسانه‌ها فاش کرد که از صحنه‌های فیلم دیدن کرده است، اگرچه این بازیگر هرگز نقش خود را در این فیلم تایید یا تکذیب نکرد. در فوریه 2024، آنا بن به بازیگران پیوست و اولین حضور خود را در سینمای تلوگو و هندی رقم زد.

هم اکنون میتوانید فیلم هندی کالکی – 2024 Kalki 2898-AD با کیفیت فوق پرده ای از وبسایت و اپلیکیشن بهارات مووی دانلود و مشاهده نمایید

 

  • زبان: تلوگو، هندی، تامیل، مالایالام، کانادا، انگلیسی
  • نویسنده: Nag Ashwin

11 دیدگاه

  1. Alirezvan
    Alirezvan

    سلام الان این فیلم زیرنویس جسبیده است

  2. rika
    rika

    سلام نسخه پرده ایش رو هم زیرنویس می کنید؟

  3. هستی
    هستی

    سلام
    الان فیلم زیرنویس فارسی داره ؟

  4. younesveisi
    younesveisi

    سلام
    من اشتراک ندارم میشه همین یک فیلم رو فقط رایگان دانلود کنم؟

  5. manster
    manster

    خواهشا سریعتر زیرنویس این فیلم رو ترجمه کنید🙏

  6. Alirezvan
    Alirezvan

    سلام قبلا کیفیت پرده هم زیرنویس میکردن من پوشپا رو کیفیت پرده با زیرنویس همینجا گرفتم kgf2 هم همین طور اینم زیرنویس کنین

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC استفاده نمایید.

فیلم های داخل سایت شما سانسور شده است یا بدون سانسور؟

فیلم ها بدون سانسور هستند.اگر فیلمی سانسور بشود در باکس دانلود آن نوشته میشود.

آیا دانلود از وبسایت شما نیم بها است یا تمام بها؟

فیلم هایی که در سایت ما قرار دارند تمام نیم بها هستند فقط لازمه هنگام دانلود فیلترشکن شما خاموش باشد

وبسایت بالی مووی برای شما بود؟

بله وبسایت بالی مووی برای ما بود و زیرنویس هایی که تگ بالی مووی دارند برای ما هستند . ما مجبور شدیم به علت فیلتر شدن سایت تغییر کاربری بدیم و از این پس با نام بهارات مووی با شما هستیم

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

بهارات چه معنی میدهد؟ برای چه اسم سایت شما بهارات مووی است؟

بهارات اسم اصلی کشور هند است و در قانون اساسی کشور هند نام بهارات ذکر شده است

برای استفاده از پخش انلاین فیلم ها از اپلیکیشن بهارات مووی استفاده کنید

داستان فیلم

آواتار امروزی ویشنو، خدای هندو، که اعتقاد بر این است که برای محافظت از جهان در برابر نیروهای شیطانی به زمین فرود آمده است.